A C D G H I J K M N O P S V Z

A

addCinnost(PrvekHry) - Method in class cz.vse.xkucf03.hraStudent.Misto
Přidá do místnosti činnost
addOsoba(PrvekHry) - Method in class cz.vse.xkucf03.hraStudent.Misto
Přidá do místnosti osobu
addPredmet(PrvekHry) - Method in class cz.vse.xkucf03.hraStudent.Misto
Přidá do místnosti předmět
addVychod(PrvekHry) - Method in class cz.vse.xkucf03.hraStudent.Misto
Přidá východ - je to potřeba udělat v obou směrech
aktivuj() - Method in class cz.vse.xkucf03.hraStudent.PrvekHry
Aktivuje prvek
AnoNe - class cz.vse.xkucf03.nahody.AnoNe.
AnoNe se používá v aplikacích, které pracují s náhodou
Slouží k rozvětvení na dvě větve - která se vybere, záleží na zadané pravděpodobnosti a na náhodě

Statická metoda getVysledek(p)
Má parametr float p - pravděpodobnost (0-100)
Se zadanou pravděpodobností vrací hodnotu true jinak vrací false


Statická metoda getVysledek(p, v)
Má parametr float p - pravděpodobnost (0-100)
Se zadanou pravděpodobností vrací hodnotu true jinak vrací false
Pokud je parametr v true navíc vypisuje na konzolu použité hodnoty

Použití: anoNe.getVysledek(70)
...se 70% pravděpodobností vrátí hodnotu true
AnoNe() - Constructor for class cz.vse.xkucf03.nahody.AnoNe
Creates a new instance of AnoNe

C

Cinnost - class cz.vse.xkucf03.hraStudent.Cinnost.
Činnost ve hře Student je vázaná na místnost, ve které je umístěna může požadovat nějaký předmět (musí být v batohu) také může nějaký předmět hráčovi dát - pak ho umístí do aktuálního místa může přidávat/odebírat peníze Pravděpodobnost (pracuje s náhodou) -> větvení: pokud vyjde ne, vypíše dialog2 a přidá/odebere penízeVždy, pokud vyjde ano, provede všecho (peníze, penízeVždy, předměty...)
Cinnost(String, String, String, String, int, int, int, String, int, Predmet, Predmet, int, Hra, boolean) - Constructor for class cz.vse.xkucf03.hraStudent.Cinnost
Vytváří instanci třídy činnost
jméno - zatím nevyužité
jméno2 - popis tlačítka
popis - tooltip tlačítka
dialog - vypíše se, pokud byl výsledek náhody (pravděpodobnost) ano
stupenSkryti
penize
penizeVzdy
dialog - vypíše se, pokud byl výsledek náhody (pravděpodobnost) ne
konec - pokud činnost vyvolá konec hry, jinak 0
predmetPridej - předmět, který čnnost vloží do aktuální místnosti
predmetOdeber - předmět potřebný k provedení činnosti (hráč o něj provedením přijde)
pravdepodobnost - 0-100, pravděpodobnost s jakou se činnost provede (%)
hra - odkaz na instanci třídy hra - potřebný pro výpisy
lzeOpakovat - jestli lze provést činnost vícekrát během hry, nebo ne
cz.vse.xkucf03.hraStudent - package cz.vse.xkucf03.hraStudent
 

D

deaktivuj() - Method in class cz.vse.xkucf03.hraStudent.PrvekHry
Deaktivuje prvek

G

getAktualniMisto() - Method in class cz.vse.xkucf03.hraStudent.Hra
 
getBatoh() - Method in class cz.vse.xkucf03.hraStudent.Hra
 
getCinnosti() - Method in class cz.vse.xkucf03.hraStudent.Misto
bez parametru - vrátí počet činností v místě
getCinnosti(int) - Method in class cz.vse.xkucf03.hraStudent.Misto
s parametrem n - vrátí n-tou činnost
getDialog() - Method in class cz.vse.xkucf03.hraStudent.PrvekHry
 
getJmeno() - Method in class cz.vse.xkucf03.hraStudent.PrvekHry
 
getJmeno2() - Method in class cz.vse.xkucf03.hraStudent.PrvekHry
 
getObrazek() - Method in class cz.vse.xkucf03.hraStudent.Misto
 
getOsoby() - Method in class cz.vse.xkucf03.hraStudent.Misto
bez parametru - vrátí počet osob v místě
getOsoby(int) - Method in class cz.vse.xkucf03.hraStudent.Misto
s parametrem n - vrátí n-tou osobu
getPenize() - Method in class cz.vse.xkucf03.hraStudent.Hra
 
getPopis() - Method in class cz.vse.xkucf03.hraStudent.PrvekHry
 
getPredmety() - Method in class cz.vse.xkucf03.hraStudent.Misto
bez parametru - vrátí počet předmětů v místě
getPredmety(int) - Method in class cz.vse.xkucf03.hraStudent.Misto
s parametrem n - vrátí n-tý předmět
getVychody() - Method in class cz.vse.xkucf03.hraStudent.Misto
bez parametru - vrátí počet východů z místa
getVychody(int) - Method in class cz.vse.xkucf03.hraStudent.Misto
s parametrem n - vrátí n-tý východ
getVysledek(float) - Static method in class cz.vse.xkucf03.nahody.AnoNe
getVysledek(float pravděpodobnost) - se zadanou pravděpodobností vrací true, jinak false
getVysledek(float, boolean) - Static method in class cz.vse.xkucf03.nahody.AnoNe
 

H

Hra - class cz.vse.xkucf03.hraStudent.Hra.
Hra - spustitelná třída hry Student

Student je jednoduchá hra vycházející z klasických textových her, pouze místo zadávání příkazů na konzolu se ovládá mačkáním tlačítek.
Hra() - Constructor for class cz.vse.xkucf03.hraStudent.Hra
Creates new form Hra

I

isViditelny() - Method in class cz.vse.xkucf03.hraStudent.PrvekHry
Pokud je stupenSkryti větší nebo rovný nule a zárověň je prvek aktvní vrátí true, jinak false
isViditelny() - Method in class cz.vse.xkucf03.hraStudent.Cinnost
Přepisuje metodu předka, přidává kontrolu opakovatelnosti, dostatku peněz a vlastnictví potřebného předmětu

J

jdi(Misto) - Method in class cz.vse.xkucf03.hraStudent.Hra
Změní aktuální místo, nastaví předchozí a obnoví okno

K

konec(int) - Method in class cz.vse.xkucf03.hraStudent.Hra
Konec hry: 0=žádný, 1=vítězství, 2=prohra_čas

M

main(String[]) - Static method in class cz.vse.xkucf03.hraStudent.Vitezstvi
 
main(String[]) - Static method in class cz.vse.xkucf03.hraStudent.Prohra
 
main(String[]) - Static method in class cz.vse.xkucf03.hraStudent.Hra
 
Misto - class cz.vse.xkucf03.hraStudent.Misto.
Tato třída popisuje místo ve hře Student
místo může odsahovat: východy - propojení na další místa předměty činnosti osoby

plus zděděné vlastnosti a metody - viz prvkekHry

více informací: index.htm
Misto(String, String, String, String, int) - Constructor for class cz.vse.xkucf03.hraStudent.Misto
Vytváří instanci třídy Misto
jméno - vypisuje se v titulku okna
jméno2 - text tlačítka např.
Misto(String, String, String, String, int, String) - Constructor for class cz.vse.xkucf03.hraStudent.Misto
Vytváří instanci třídy Misto
jméno - vypisuje se v titulku okna
jméno2 - text tlačítka např.

N

nacti() - Method in class cz.vse.xkucf03.hraStudent.Hra
Vytvoří všechny prvky hry (místa, osoby, předměty, činnosti) a vazby mezi nimi (průchody, umístění)

O

obnov() - Method in class cz.vse.xkucf03.hraStudent.Hra
Provede totéž, co obnovBezDialogu, a navíc zobrazí dialog vztahující se k aktuálnímu místu
obnovBezDialogu() - Method in class cz.vse.xkucf03.hraStudent.Hra
Načte data aktuálního místa do tlačítek, popisu a obrázku - nenačte dialog (aby nedošlo k přepsání dialogu, který zobrazila činnost)
obsahujePredmet(PrvekHry) - Method in class cz.vse.xkucf03.hraStudent.Misto
Kontroluje zda je v místnosti předmět
Osoba - class cz.vse.xkucf03.hraStudent.Osoba.
Osoba ve hře Student
ve verzi 1.0 umí osoba pouze mluvit - vypíše dialog, pokud s ní hráč promluví a promluvením může aktivovat nějakou činnost (musí být předtím deaktivovaná)

více informací: index.htm
Osoba(String, String, String, String, int, Hra, Cinnost) - Constructor for class cz.vse.xkucf03.hraStudent.Osoba
Vytváří instanci třídy Osoba jmeno - zatím nevyužité
jmeno2 - titulek tlačítka promluv - např.

P

Predmet - class cz.vse.xkucf03.hraStudent.Predmet.
Předmět ve hře Student

Třída Predmet je zatím "kopií" třídy PrvekHry,
třída Predmet byla vytvořena pro pozdější možnost přidání speciálních vlastností předmětu.
Predmet(String, String, String, String, int) - Constructor for class cz.vse.xkucf03.hraStudent.Predmet
Vytváří instanci třídy předmět
jmeno - vypisuje se za řetězec "Tvůj batoh: " v okně hry
jmeno2 - titulek tlačítka seber
popis - tooltip tlačítek seber a odlož
dialog - použito pro titulek tlačítka odlož
stupenSkryti
pridejPenize(int) - Method in class cz.vse.xkucf03.hraStudent.Hra
Zvýší nebo sníží proměnnou peníze - záleží na znaménku
Prohra - class cz.vse.xkucf03.hraStudent.Prohra.
Jediným smyslem této třídy je zobrazit okno s hlášením, že odjel poslední autobus a ukončení aplikace po zavření okna

více informací: index.htm
Prohra() - Constructor for class cz.vse.xkucf03.hraStudent.Prohra
Creates new form Prohra
promluv() - Method in class cz.vse.xkucf03.hraStudent.Osoba
 
proved() - Method in class cz.vse.xkucf03.hraStudent.Cinnost
Provede činnost - zpracuje pravděpodobnost, přidá/odebere peníze a předměty
prozkoumej() - Method in class cz.vse.xkucf03.hraStudent.Misto
Zviditelní Předměty, Východy, Osoby a Činnosti v místě o jeden stupeň
PrvekHry - class cz.vse.xkucf03.hraStudent.PrvekHry.
Třída PrvekHry je nadtřídou tříd: Cinnost Misto Osoba Predmet

obsahuje jejich společné vlatnosti (jméno, dialog...) a metody, které je zpřístupňují

dále PRNCIP VIDITELNOSTI - pokud je stupeň skrytí >= 0 a zárověň je prvek aktivní, pak je viditelný (isViditelny)

stupenSkryti se používá při prozkoumávání aktuálního místa
aktivace - se používá, když má být prvek aktivován např. po promluvení s nějakou osobou

více informací: index.htm
PrvekHry(String, String, String, String, int) - Constructor for class cz.vse.xkucf03.hraStudent.PrvekHry
Creates a new instance of PrvekHry

S

seber(Predmet) - Method in class cz.vse.xkucf03.hraStudent.Hra
Vloží předmět z aktuálního místa do batohu
seberPredmet(PrvekHry) - Method in class cz.vse.xkucf03.hraStudent.Misto
Odebere předmět z místnosti (pokud tam je)
setDialog(String) - Method in class cz.vse.xkucf03.hraStudent.PrvekHry
 
setJmeno(String) - Method in class cz.vse.xkucf03.hraStudent.PrvekHry
 
setJmeno2(String) - Method in class cz.vse.xkucf03.hraStudent.PrvekHry
 
setPopis(String) - Method in class cz.vse.xkucf03.hraStudent.PrvekHry
 
setStupenSkryti(int) - Method in class cz.vse.xkucf03.hraStudent.PrvekHry
Nastaví stupenSkryti prvku - nula a víc... je vidět

V

Vitezstvi - class cz.vse.xkucf03.hraStudent.Vitezstvi.
Jediným smyslem této třídy je zobrazit okno s hlášením, že hráč vyhrál a ukončení aplikace po zavření okna

více informací: index.htm
Vitezstvi() - Constructor for class cz.vse.xkucf03.hraStudent.Vitezstvi
Creates new form Vitezstvi
vycisti() - Method in class cz.vse.xkucf03.hraStudent.Hra
Skryje všechna tlačítka
vypis(int, String) - Method in class cz.vse.xkucf03.hraStudent.Hra
První parametr znamená kam se má vypsat: 0=konzola, 1=titulek okna, 2=popis pod obrázkem, 3=dialog, Druhý parametr je textový řetězec k vypsání

Z

zviditelni() - Method in class cz.vse.xkucf03.hraStudent.PrvekHry
Zvýší stupenSkryti o 1
zviditelni(int) - Method in class cz.vse.xkucf03.hraStudent.PrvekHry
Zvýší stupenSkryti o n

A C D G H I J K M N O P S V Z