cz.vse.xkucf03.hraStudent
Class Misto

java.lang.Object
  |
  +--cz.vse.xkucf03.hraStudent.PrvekHry
        |
        +--cz.vse.xkucf03.hraStudent.Misto

public class Misto
extends PrvekHry

Tato třída popisuje místo ve hře Student
místo může odsahovat:

  • východy - propojení na další místa
  • předměty
  • činnosti
  • osoby


  • plus zděděné vlastnosti a metody - viz prvkekHry

    více informací: index.htm


    Constructor Summary
    Misto(java.lang.String jmeno, java.lang.String jmeno2, java.lang.String popis, java.lang.String dialog, int stupenSkryti)
              Vytváří instanci třídy Misto
    jméno - vypisuje se v titulku okna
    jméno2 - text tlačítka např.
    Misto(java.lang.String jmeno, java.lang.String jmeno2, java.lang.String popis, java.lang.String dialog, int stupenSkryti, java.lang.String obrazek)
              Vytváří instanci třídy Misto
    jméno - vypisuje se v titulku okna
    jméno2 - text tlačítka např.
     
    Method Summary
     void addCinnost(PrvekHry cinnost)
              Přidá do místnosti činnost
     void addOsoba(PrvekHry osoba)
              Přidá do místnosti osobu
     void addPredmet(PrvekHry predmet)
              Přidá do místnosti předmět
     void addVychod(PrvekHry vychod)
              Přidá východ - je to potřeba udělat v obou směrech
     int getCinnosti()
              bez parametru - vrátí počet činností v místě
     Cinnost getCinnosti(int index)
              s parametrem n - vrátí n-tou činnost
     java.lang.String getObrazek()
               
     int getOsoby()
              bez parametru - vrátí počet osob v místě
     Osoba getOsoby(int index)
              s parametrem n - vrátí n-tou osobu
     int getPredmety()
              bez parametru - vrátí počet předmětů v místě
     Predmet getPredmety(int index)
              s parametrem n - vrátí n-tý předmět
     int getVychody()
              bez parametru - vrátí počet východů z místa
     Misto getVychody(int index)
              s parametrem n - vrátí n-tý východ
     boolean obsahujePredmet(PrvekHry predmet)
              Kontroluje zda je v místnosti předmět
     void prozkoumej()
              Zviditelní Předměty, Východy, Osoby a Činnosti v místě o jeden stupeň
     void seberPredmet(PrvekHry predmet)
              Odebere předmět z místnosti (pokud tam je)
     
    Methods inherited from class cz.vse.xkucf03.hraStudent.PrvekHry
    aktivuj, deaktivuj, getDialog, getJmeno, getJmeno2, getPopis, isViditelny, setDialog, setJmeno, setJmeno2, setPopis, setStupenSkryti, zviditelni, zviditelni
     
    Methods inherited from class java.lang.Object
    clone, equals, finalize, getClass, hashCode, notify, notifyAll, toString, wait, wait, wait
     

    Constructor Detail

    Misto

    public Misto(java.lang.String jmeno,
                 java.lang.String jmeno2,
                 java.lang.String popis,
                 java.lang.String dialog,
                 int stupenSkryti)
    Vytváří instanci třídy Misto
    jméno - vypisuje se v titulku okna
    jméno2 - text tlačítka např. "Jdi na metro"
    popis - popis pod obrázkem
    dialog
    stupeň skrytí


    Misto

    public Misto(java.lang.String jmeno,
                 java.lang.String jmeno2,
                 java.lang.String popis,
                 java.lang.String dialog,
                 int stupenSkryti,
                 java.lang.String obrazek)
    Vytváří instanci třídy Misto
    jméno - vypisuje se v titulku okna
    jméno2 - text tlačítka např. "Jdi na metro"
    popis - popis pod obrázkem
    dialog
    stupeň skrytí
    obrázek - jméno souboru nacházejícího se ve složce jpg, pozor na velikost písmen přípony!

    Method Detail

    prozkoumej

    public void prozkoumej()
    Zviditelní Předměty, Východy, Osoby a Činnosti v místě o jeden stupeň


    addVychod

    public void addVychod(PrvekHry vychod)
    Přidá východ - je to potřeba udělat v obou směrech


    addOsoba

    public void addOsoba(PrvekHry osoba)
    Přidá do místnosti osobu


    addCinnost

    public void addCinnost(PrvekHry cinnost)
    Přidá do místnosti činnost


    addPredmet

    public void addPredmet(PrvekHry predmet)
    Přidá do místnosti předmět


    seberPredmet

    public void seberPredmet(PrvekHry predmet)
    Odebere předmět z místnosti (pokud tam je)


    obsahujePredmet

    public boolean obsahujePredmet(PrvekHry predmet)
    Kontroluje zda je v místnosti předmět


    getVychody

    public int getVychody()
    bez parametru - vrátí počet východů z místa


    getVychody

    public Misto getVychody(int index)
    s parametrem n - vrátí n-tý východ


    getPredmety

    public int getPredmety()
    bez parametru - vrátí počet předmětů v místě


    getPredmety

    public Predmet getPredmety(int index)
    s parametrem n - vrátí n-tý předmět


    getCinnosti

    public int getCinnosti()
    bez parametru - vrátí počet činností v místě


    getCinnosti

    public Cinnost getCinnosti(int index)
    s parametrem n - vrátí n-tou činnost


    getOsoby

    public int getOsoby()
    bez parametru - vrátí počet osob v místě


    getOsoby

    public Osoba getOsoby(int index)
    s parametrem n - vrátí n-tou osobu


    getObrazek

    public java.lang.String getObrazek()