>> Skok na menu >> Konec stránky
<< Zpět do textíků   Jméno:hotline.txt
  Velikost:4 504 B

Soubor perel vylovených z konverzace mezi zamestnanci infolinky a jejich zákazníky. ===================================================================== Klient : Nedarí se mi spustit váš CD-ROM anglictiny. Infoline : Vložte CD do jednotky... spustilo se to? Klient : Ne! Infoline : Tak zadejte ?Start?. Klient : Ne, nefunguje to, nic se nedeje... Infoline : Uf, jaký používáte operacní systém? Klient : To jako chcete vedet, jakou mám znacku hi-fi veže? ======================================================================= Sekretárka : Ríkáte tedy, že nemám v prístupovém hesle používat velká písmena, je to tak? Infoline : Presne. Sekretárka : A císlice mám psát taky malé? ======================================================================= Klient : Dobrý den, nedarí se mi k vám pripojit. Infoline : Dobre, hned to zarídíme, ze všeho nejdrív bych potreboval vedet, jestli jste v 3-1, 95, 98 nebo v Linuxu. Klient : Ne, pane, jsem v Brne, 602 00. ======================================================================= Sekretárka : Mám takový problém s Windows.... Infoline : Co máte na monitoru? Sekretárka : Eee...kvetinác. Infoline : Ne, chtel jsem ríct - co je tam napsáno? Sekretárka : A jo tak...no...Sony ! ======================================================================= Klient : Zrovna se prihlašuji na vaši stránku, ale nerozumím tam úplne všemu... Infoline : Dobre, podíváme se na to spolu. Klient : Chce to po me, abych zadal údaje o míste, ze kterého volám, telefonní císlo... Co tam mám napsat? Infoline (ucitelským tónem) : Zadáte telefonní císlo místa, odkud se prihlašujete... Asi od vás z domu, že... Klient : Dobre... Už to je... A ted se me to ptá na nejaké mesto... Infoline : Zadáte název místa, odkud voláte. Klient : Takže tam mám napsat moje mesto... Infoline : Ano... Klient : Už to je... A ted se to ptá na poštovní smerovací císlo... Infoline : ... Klient : Haló?? Co tam mám dát? Hotline (podrážděne) : Vaše poštovní smerovací císlo! Klient (s uprímnou lítostí) : Prominte mi, jestli vás otravuju, ale víte, já se v informatice moc nevyznám... ======================================================================= Klient : Zaseklo se mi pécécko... hlásí mi to chybu ?message not found? (s príšernou, nesrozumitelnou výslovností) Infoline : Uf, mužete mi prosím hláskovat tu chybovou hlášku ? Klient : Jasne! M jako mamka, E jako airbag... Infoline : Hahahaha ! Klient : To se smejete mne? ======================================================================= Klient : Nemužu najít, kam jsem nainstaloval váš produkt. Infoline : Kliknete dvakrát na Pracovní místo, prosím. Klient : A kde to má jako být? Infoline : Máte na monitoru ikonu ?Pracovní místo?? Klient : Tomu vubec nerozumím, proc mi vykládáte o pracovním míste? Infoline : Vy nemáte žádné pracovní místo? Klient : Ne, milý pane, já už jsem v duchode! ======================================================================= ... Pane, zadejte CONTROL ALT DEL. - A jo, tohle znám (v pozadí je slyšet: klik klik klik klik....) - Co se deje na monitoru? - No nic... - Zkuste to znovu: CONTROL ALT DEL. - (klik klik klik klik klik...) - A ted? - Porád nic... - Jak presne zadáváte tenhle príkaz? - No, stisknu klávesy C,O,N,T,R,O,L a potom A,L,T potom D, E a nakonec L. Asi má být CONTROL s K, že? ======================================================================= - Porád mi to ukazuje, že je špatne jméno uživatele nebo heslo. - Zavrete prosím okno, pane. - No jo, to je pravda, venku je opravdu dost hluk... ======================================================================= - Dobrý den, muj syn se u vás zaregistroval a já nemám jeho prístupové heslo, abych se pripojil... je mu 13 let... a já bych se taky rád podíval na Internet. [ Po overení osobních údaju ] - Ano, pane, zapište si prosím své prístupové heslo: D, I, R, A (musí hláskovat, mrtvý smíchem...) D,O, R, I, T, I.. - Grrr ! Zatracenej spratek! Hned jak prijde, dostane pár facek!!! ======================================================================= - Dobrý den, moje Nescafé nefunguje... - Eee ... je mi líto, paní, ale my nedeláme podporu kuchynských spotrebicu... - Ne, ne!!! To je Nescafé na Internet... - (???)... Jak??? Nechtela jste náhodou ríct Netscape??? - Ano, to je ono! Netscape... Nescafé... vždyt je to totéž... [ Poránu je nejlepší šálek dobrého Netscapu ]

<< Zpět do textíků



Stránka využívá CSS MiK's Site: Vše o VŠE(m) << Předchozí stránka
> Začátek stránky <
Počet přístupů na tuto stránku: 673 876
Počet přístupu na stránky celkem: 8 659 943
Poslední aktualizace stránky: 27.11.2016, v 18:39
Statistika | Struktura webu
MiK's Site © 2016 Michal Kec (MiK)
web@kecnet.cz