|
Kdyby restaurace fungovaly jako produkty od MicrosoftuZákazník: Číšníku! Číšník: Dobrý večer, jmenuji se Bill a budu Vaším podpůrným číšníkem [org.support waiter]. Jaký máte problém? Zákazník: V mé polévce je moucha! Číšník: Zkuste to znova, možná už tam teď nebude. Zákazník: Ne, je tam stále. Číšník: Možná je to tím, jak polévku používáte; zkuste ji raději jíst vidličkou. Zákazník: i když ji jím vidličkou, stále tam je moucha. Číšník: Možná je polévka nekompatibilní s talířem; jaký typ talíře používáte? Zákazník: POLÉVKOVÝ talíř! Číšník: Hmmm, to by mělo chodit. Možná to bude problém s konfigurací; jak máte misku nastavenou? Zákazník: Sám jste mi jí přinesl na podnose. Co to má co dělat s mouchou v mé polévce? Číšník: Můžete si vzpomenout, co všechno jste dělal, než jste si všimnul mouchy v polévce? Zákazník: Posadil jsem se a objednal jsem si polévku dne! Číšník: a zkusil jste už upgradovat na nejnovější verzi polévky dne? Zákazník: Vy máte více než jednu polévku dne každý den? Číšník: Ano, polévka dne je obměňována každou hodinu. Zákazník: Tak jakou polévku dne máte teď? Číšník: Momentálně je polévka dne rajčatová.
Zákazník: Dobře. Přineste mi rajčatovou polévku a účet. Už spěchám. Číšník: Prosím, pane. Vaše polévka dne a účet. Zákazník: Toto je bramborová polévka. Číšník: Ano, rajčatová polévka nebyla ještě hotova.
Zákazník: No, teď už jsem tak hladový, že sním cokoliv. Zákazník: Číšníku! V té polévce je masařka!!!
Účet:
|
|||||||||||||||||
Pondělí, 2. prosince 2024, 21:32.29 |
695 523
8 789 382
27.11.2016, v 18:39