Soubor perel vylovených z konverzace mezi zamestnanci infolinky a jejich
zákazníky.
=====================================================================
Klient : Nedarí se mi spustit váš CD-ROM anglictiny.
Infoline : Vložte CD do jednotky... spustilo se to?
Klient : Ne!
Infoline : Tak zadejte ?Start?.
Klient : Ne, nefunguje to, nic se nedeje...
Infoline : Uf, jaký používáte operacní systém?
Klient : To jako chcete vedet, jakou mám znacku hi-fi veže?
=======================================================================
Sekretárka : Ríkáte tedy, že nemám v prístupovém hesle používat velká
písmena, je to tak?
Infoline : Presne.
Sekretárka : A císlice mám psát taky malé?
=======================================================================
Klient : Dobrý den, nedarí se mi k vám pripojit.
Infoline : Dobre, hned to zarídíme, ze všeho nejdrív bych potreboval
vedet, jestli jste v 3-1, 95, 98 nebo v Linuxu.
Klient : Ne, pane, jsem v Brne, 602 00.
=======================================================================
Sekretárka : Mám takový problém s Windows....
Infoline : Co máte na monitoru?
Sekretárka : Eee...kvetinác.
Infoline : Ne, chtel jsem ríct - co je tam napsáno?
Sekretárka : A jo tak...no...Sony !
=======================================================================
Klient : Zrovna se prihlašuji na vaši stránku, ale nerozumím tam úplne
všemu...
Infoline : Dobre, podíváme se na to spolu.
Klient : Chce to po me, abych zadal údaje o míste, ze kterého volám,
telefonní císlo... Co tam mám napsat?
Infoline (ucitelským tónem) : Zadáte telefonní císlo místa, odkud se
prihlašujete... Asi od vás z domu, že...
Klient : Dobre... Už to je... A ted se me to ptá na nejaké mesto...
Infoline : Zadáte název místa, odkud voláte.
Klient : Takže tam mám napsat moje mesto...
Infoline : Ano...
Klient : Už to je... A ted se to ptá na poštovní smerovací císlo...
Infoline : ...
Klient : Haló?? Co tam mám dát?
Hotline (podrážděne) : Vaše poštovní smerovací císlo!
Klient (s uprímnou lítostí) : Prominte mi, jestli vás otravuju, ale víte,
já se v informatice moc nevyznám...
=======================================================================
Klient : Zaseklo se mi pécécko... hlásí mi to chybu ?message not found? (s
príšernou, nesrozumitelnou výslovností)
Infoline : Uf, mužete mi prosím hláskovat tu chybovou hlášku ?
Klient : Jasne! M jako mamka, E jako airbag...
Infoline : Hahahaha !
Klient : To se smejete mne?
=======================================================================
Klient : Nemužu najít, kam jsem nainstaloval váš produkt.
Infoline : Kliknete dvakrát na Pracovní místo, prosím.
Klient : A kde to má jako být?
Infoline : Máte na monitoru ikonu ?Pracovní místo??
Klient : Tomu vubec nerozumím, proc mi vykládáte o pracovním míste?
Infoline : Vy nemáte žádné pracovní místo?
Klient : Ne, milý pane, já už jsem v duchode!
=======================================================================
... Pane, zadejte CONTROL ALT DEL.
- A jo, tohle znám (v pozadí je slyšet: klik klik klik klik....)
- Co se deje na monitoru?
- No nic...
- Zkuste to znovu: CONTROL ALT DEL.
- (klik klik klik klik klik...)
- A ted?
- Porád nic...
- Jak presne zadáváte tenhle príkaz?
- No, stisknu klávesy C,O,N,T,R,O,L a potom A,L,T potom D, E a nakonec L.
Asi má být CONTROL s K, že?
=======================================================================
- Porád mi to ukazuje, že je špatne jméno uživatele nebo heslo.
- Zavrete prosím okno, pane.
- No jo, to je pravda, venku je opravdu dost hluk...
=======================================================================
- Dobrý den, muj syn se u vás zaregistroval a já nemám jeho prístupové
heslo, abych se pripojil... je mu 13 let... a já bych se taky rád podíval
na Internet.
[ Po overení osobních údaju ]
- Ano, pane, zapište si prosím své prístupové heslo: D, I, R, A (musí
hláskovat, mrtvý smíchem...) D,O, R, I, T, I..
- Grrr ! Zatracenej spratek! Hned jak prijde, dostane pár facek!!!
=======================================================================
- Dobrý den, moje Nescafé nefunguje...
- Eee ... je mi líto, paní, ale my nedeláme podporu kuchynských
spotrebicu...
- Ne, ne!!! To je Nescafé na Internet...
- (???)... Jak??? Nechtela jste náhodou ríct Netscape???
- Ano, to je ono! Netscape... Nescafé... vždyt je to totéž...
[ Poránu je nejlepší šálek dobrého Netscapu ]
<< Zpět do textíků
|